KategorijaFilter
 
 
 
 
 
 

Postupak podnošenja pritužbi

UVJETI REKLAMACIJE

Na svaku se robu odnosi zakonom utvrđeno jamstveno razdoblje od 24 mjeseca.

Kupac je prije prvog korištenja proizvoda dužan proučiti priloženi priručnik i rukovati robom u skladu s uputama u priloženom priručniku.

Jamstveno razdoblje počinje teći od dana preuzimanja i plaćanja robe.

Prodavatelj je odgovoran za pogreške robe, kupac je dužan bez odlaganja kod prodavatelja reklamirati robu prema važećem pravilniku o reklamacijama.

Tijekom ovoga razdoblja sve će reklamirane nedostatke i kvarove besplatno ukloniti naš servisni tehničar.

Rješenje je reklamacije predaja popravljenog proizvoda, povrat kupoprodajne cijene, isplata odgovarajućeg popusta, pismeni poziv na preuzimanje zamjenskog proizvoda ili obrazložena odbijenica.

Iz jamstva su isključene pogreške i oštećenja proizvoda koja su nastala nepravilnim rukovanjem, prekomjernim korištenjem, nepravilnom brigom, nepravilnim korištenjem proizvoda ili zahvatom nestručnog servisa.

Kupac je dužan voditi brigu o sigurnom pakiranju reklamirane robe kako se ne bi oštetila tijekom transporta.

ADRESA ZA RJEŠAVANJE REKLAMACIJE:

Ako roba ima oštećenja, kupac je ima pravo reklamirati u prostorima prodavatelja u skladu s odredbom § 18 st. 1 Zakona.

U paket treba staviti reklamacijski protokol koji se dostupan na našim stranicama, a prije slanja nas obavijestite e-mailom. (info@bondie.eu)

Reklamacijski protokol možete preuzeti OVDJE:

 
 
 
Posjetili ste
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Potpuna (desktop) verzija